Tuesday, November 15, 2011

Aku dan Kawan-kawan

Kawan2 aku tengah tunggu cerita ni, aku tahu..hehe..
Tapi sebab aku tengah bizi nak finalise keje aku ni, so jadinya tertangguh beberapa hari. Takpe la, belum basi...

Sabtu hari tu aku keluar jumpa bff aku. Lepak kat mekdi, lokasi dirahsiakan! kuangkuangkuang..

Sepatutnya kami berempat tapi tak jadi berempat sebab seorang demam sebab makan daging banyak sangat taim raya haji hari tu...

Kenit3 aku mana? Kenit3 semua tinggal kat rumah kebetulan adik aku datang jadinya dia jadi pengasuh kejap. Tq, cik noli, nanti aku jutawan aku v banglo sebijik!

Melepak la kami kat sana dari kul 8.45 pagi sampai kul 1 lebih..hahaha, pekerja kt mekdi yang bersihkan meja tu beberapa kali pandang meja kami tapi aku buat taktau saja...



Kami order set breakfast, sampai org dh order set lunch meja kami masih lagi ngan set breakfast! Kz belanja..hehe tq kz.

Kul 8 aku dah keluar rumah, nasib baik aku berjaya saikokan kenit3 aku yang aku nak g kerja. Percaya je diaorg. Aku ugut nak hantar rumah pengasuh, semua tak mau, nak duk rumah ngan cik noli...sekali sekala mama macam tu anak3 ya..

Sebenarnya tak cukup masa kita org hari tu, tapi aku risau juga la nak melepak lama2 sebab teringatkan kenit3 aku kat rumah tu. Kalau kat rumah pengasuh tak la risau sebab dah biasa ambik malam.

Banyak betul cerita hari tu, tu pun tak habis lagi. Isi kandungan takleh la nak cerita kat sini. P&C katanya...haha..
Tapi tu la, dah lama tak berkawan, rasa seronok plak. Sesekali dapat legakan stress. Orang laki senang, nak keluar bila2 masa je boleh, org ppuan ni susah sikit, nak pikir anak la, rumah la, itu la, ini la...haihhh...tak semua la begitu. Eh, ke aku je begitu? Aku isteri dan ibu mithali so kena la pikir semua tu sebelum berjimba2...ehem..ehemmm...


Kat luar hujan, kesejukan kami kat dalam, tapi tahannn, sampai aku tiga kali g tiolet, nasib baik toilet dekat...


 Tetiba aku blurrr, lupa apa nama bendalah makanan ni...

 Baru perasan baju korang hampir serupa..kihkihkih...

 Eh, korang lagik!

Lagiiiii korang...heh..heh..heh..

Kat bawah ni saja aku nak menepek sebab kejadian juga adalah hari sabtu selepas aku balik dari dating tu, terus masuk dapur. Dah aku kata aku isteri dan ibu mithali...

 Sup tulang - ketua menu

 Bawal kukus asam pedas untuk MrCho

Menu sampingan

Abaikan alas meja aku yang berkelaring tu, ya...belum ada duit nak beli baru...muahahaha..
Melimpah ruah ngan makanan atas meja aku...makanlah sekalian isi rumah..hehehe...

P/s:yong, inilah hasil hari sabtu masa kita ber'whatsapp' aku kata aku tgh masak tu....








No comments:

Klik Me

Klik! Klik!