Friday, June 1, 2012

Balas Dendam!!

Kekecewaan pada malam kelmarin tu harus ditebus kata MrCho. So, sekali lagi mengajak aku makan chinese food. Aku yang menurut perintah, angguk je la...kali ni tak mau g jauh2 dah, (padahal tak jauh pun shah alam tu)...

Kat puchong ada satu, Mohd Adam Ali. Biasa juga makan kat situ sebelum ni tapi kalau nak compare dengan mukmin, tu mukmin lagi sedap (suatu waktu dulu la)..

Semalam tu pegi juga la mencuba nasib kat Mohd Adam Ali tu. Sekali order order order, eh, terbest plak makanan dia! Mungkin aku mengcomparekan dengan mukmin yang semalam tu...Bak kata mommy adam&adeel, mungkin malam kemarin aku tak bernasib baik kat mukmin. Tak pe, lain kali cuba lagi dengan menu lain plak. Hutang berger tu pun kena tebus gak tu...

Haih, dah la membebel, meh layan gambar la pulok...

Dessert - Dim Sum, habis sekelip mata... 

 Tembikai laici - laicinya mana? haha, dia lupa letak...pastu baru buh laici...

 Ayam kung pao (betul ke tak eja, entah laa..) - sedap

 Daging masak apa ntah - sedap

 Asparagus goreng sambal - sedap

 Cili potong - wajib ada

Sup mix vege - sedap

Oh, ya nasi putih ada, bukanlah makan lauk je..aku tak ambik la gambar nasi putih tu sebab sama je mana-mana...

Dulu tekak aku langsung tak boleh terima chinese food, semacam je aku rasa...dah makin lama ni, asyik kena paksa je, last2 best pulak. But ada gak la masakan dia yang aku belum boleh terima...pelan2 cuba, kata MrCho...eleh, pelan2 cuba, selalu paksa je aku makan sampai kembang2 tekak aku!

Dah, sekian laporan hari ni..bye!!


No comments:

Klik Me

Klik! Klik!