Wednesday, June 20, 2012

Misteri Toilet Paper Part 2...Tamat

Hari tu aku ada topik pasal misteri toilet paper...sepatutnya aku sambung cerita tu tapi sebab aku malas nak tulis, aku pun buat-buat lupa...

Ramai yang tunggu sambungan story ni aku tahu..miahahaha...

Sebenarnya beberapa hari ni cebisan tisu tu dah macam berkurang. Agaknya hantu yang suka main tisu tu dah takut sebab semua orang bercakap pasal tisu yang bersepah-sepah.

Oh, ya aku sebenarnya yang buat provok kononnya misteri tisu tu dilakukan oleh hantu sebabnya ofis kitaorang memang ada hantu!!

Aku tak pernah nampak tapi aku diberitahu oleh seseorang kat ofis tu yang mendakwa dia boleh nampak hantu. Kononnya ofis tu ada hantu tapi hantu tu tak kacau orang.

Aku pun dengan bangangnya percaya akan keterelan dia boleh mengesan hantu tu. Masa baru2 pindah masuk ofis tu dia kata dalam toilet belakang pintu ada, kat luar pun ada, duduk kat dinding tapi jauh dari meja aku.

Aku pun percayalah, jadi si penakut seperti aku ni bila nak masuk toilet ala2 terasa seram ler...bila masuk je buka lampu semua kasi terang...dah lama-lama aku langsung tak takut dah dan dia tu pun tak ada dah cerita pasal hantu2 semua tu...

Balik kepada cerita tisu tadi, misteri tisu tu bukanlah misteri sebenarnya. Semua orang tahu angkara siapa tapi semua takut nak sebut nama takut dicop penfitnah!

Aku rasa aku menulis hari ni mcm ada unsur-unsur bangang sikit. Sepatutnya aku karang cerita ni dengan lebih sedap tapi tiba-tiba skil aku hilang.

posted from Bloggeroid

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!