Friday, June 22, 2012

Tolong Jangan Call Aku..

Hari ni rasa hangin je bila banyak benar orang call nk promote produk...apahal niii???

Mula2 pasal insurans...cakap bla..bla...bla sampai aku tak boleh nak mencelah. Dekat 20 minit aku em..em..em..dgr dia cakap...last2 aku tya lama lagi ke? Bos saya dah panggil..dia cakap juga lagi...akhir cerita dia minta nombor debit card aku...huhhh, pernah kena dulu sekali. Aku dh terpedaya skim dia nk kasi aku tapi aku bernasib baik debit card aku pada MrCho...dia suruh aku ambik nombor debit card dr suami dan dia akan call 10 minit lagi. Bila aku cakap pd MrCho, terus aku kena marah...terasa kebodohan kat situ. Hari ni pon sama, minta nombor debit card, terus aku cakap bos saya panggil, bos saya panggil. Sblm letak phone sempat dia pesan aku dapatkan nombor debit card sebab aku ckp aku tak simpan debit card dan kata dia akan call lagi untuk ambik nombor tu...

Sampai petang tak ada plak dia call. Harapnya tak ada dah la, sebab tadi dia kata tawaran ni untuk hari ni saja. Aku hanya perlu bayar rm49 setiap bulan..

Ni baru kejap astro plak call nak aku upgrade apa ntah. Aku terus cakap buat masa ni saya tak berminat. Aku ni dh la bayar astro untuk kartun 613 je, channel lain haram aku boleh tengok...tak pun anak2 layan youtube upin ipin je kt tv, so buat apa la aku upgrade segala...adoiii la...yang astro ni selalu call, tu yg rasa hangin tu..

So kepada pempromote, usahlah kamu call aku untuk produk korang sebab aku mudah terpengaruh kadang2....hujung2 kena marah ngan MrCho...

posted from Bloggeroid

1 comment:

Nora said...

Lain kali bila ko dapat call dari no yang tidak ko kenali, usah layan. Reject atau silentkan je tepon ko. Tak perlulah ko serba salah .. tiru macam aku hehehe!

Klik Me

Klik! Klik!