Wednesday, March 21, 2012

Entry Daripada Tak Ada Baik Ada


Semalam aku cuti. Ada hal penting yang nak diuruskan. Dari pagi sampai ke malam, penat giler sampai rumah. Makan malam pun tapau je…

Malam tadi paksa anak3 semua tidur awal sebab aku dah kehabisan power dah.
Hmmm seharian keluar tak sempat pun sebenarnya settlekan semua urusan. Plan nak tengok BUNOHAN pon tak menjadi. Hampa.

Balik rumah check homework abang. Arggghhh, banyak pulak homework dia malam ni! Si abang ni kalau kita tak duduk sebelah, memang tak jalan la. Kalau ko suruh dia buat kerja sekolah dia pastu ko tinggal g buat kerja ko, then bila ko datang balik, darah ko mesti mendidih. Macam mana ko tinggalkan dia tadi, macam tu juga la bila ko datang balik. Pegang pensel buat corak kat tepi buku, x pon kaler objek dalam buku tu. padahal arahan bukan kaler pon!

Oleh sebab aku penat semalam, ada 4 buku untuk homework dia, semua aku tak ajar macam biasa. Mana yang kena padankan tu aku tunjuk je, yang ni dengan yang ni, yang ni dengan yang ni. yang perkataan kena tulis tu aku pegang tangan dia sambil tuliskan..huahuahua…Ada satu tu teacher dia suruh baca suku kata. Yang tu aku skip je. Simpan masuk beg…sori aku sangat penat semalam. MrCho dah pengsan kat sofa…

Baju semua aku tak iron malam tadi. Pagi ni baru terhegeh2…dah terlambat 2 minit dan terus kena marah dengan mak supir! padan muka aku…kahkahkah…

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!