Wednesday, February 22, 2012

Rosak Lagikkk!

Again!!!

Jadi lagi semalam. Baru minggu lepas aku dah kena, semalam kena lagi...bilalah agaknya sistem pengangkutan awam di negara kita nak stabil?

Semalam agak nasib baik la sebab dah sampai stesen kl sentral baru komuter tu mengalami masalah teknikal. Namanya nak tunggu komuter lain dgn orang yang ramai tak la kut! Call MrCho, bagitahu masalah. Dia suruh aku ambil lrt putra tu g ke kelana jaya. Dia ambik aku kat situ...

Ok, kali ni tak gelabah puyuh dah...ala2 konpiden dah nak beli token...ahahaha...

Sebelum tu jalan2 kat dalam kl sentral tu tapi tak tahu nak pegi mana plak. Kejadian tak dirancang, macam tu la aku...hilang arah. Dalam kepala asyik fikir nak sampai kelana jaya. Padahal lama lagi, MrCho pun belum gerak dari tempat dia....Sebab dah tak tahu nak ke mana, ambik tren terus ke kelana jaya. Lepak sana lagi tenteram...hehehe...

Ok, tu je laporan aku...#pang!!!!

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!