Monday, February 6, 2012

Kek Batik~~~~Misi Menclearkan Gobok

Cuti, so aku tak tahu nak bikin apa. MrCho keje, esok pun keje...:-( Anak3 asyik cakap nak makan kek. Semalam beli 3 ketul, licin diaorg makan seketul sorang.

Hari ni sambil2 menclearkan peti ais, kabinet semua aku dapat bahan2 buat kek batik. Boleh la, senang lagipun. Elok je dua princess tu tido aku pun mulakan misi...hehehe



 Bahan-bahan yang aku guna untuk buat kek batik


 Model kek batik. Asyik la dok tanya bila nak buat kek, bila nak buat kek...


Siap, tapi belum boleh makan. Kasi sejuk&keras dulu dalam peti sejuk!

Kejap2 buka peti abang nih, nak tengok dah boleh makan ke belum. Sabar anak, kejap lagi...pastu siap cakap ngan aku, abang mana boleh makan sejuk2 mama, nanti abang batuk...nak tergelak aku. Abes, abang duk minum vitagen sejuk, minum milo ais tu, apa cerita plak! kahkahkah...

Dalam peti ais ada lagi roti, dah expired semalam. tapi dah aku sumbat dalam peti ais, boleh la makan. nak makan macam tu memang tak ada sapa boleh telan la, so plan esok buat puding roti...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!