Wednesday, January 11, 2012

Kecik2 Gaya Tido Gini Comel Jerrrr...

Hehehe...
Semalam kata bizi, hari dah muncul....len kali jangan percaya kataku...

Ai memang tengah bizi sekarang, betul, tak tipu, tapi mana boleh tahan hati mahu menulis...ececehh...kalau menulis entri berwawasan takpe la juga, ni entry merepek meraban je...tapi ada aku kisah???? hehehe...

Banyak gambar aku dalam folder tapi nanti dulu, memang aku tengah bizi sekarang. (yalah..yalah...ko bizi..)

Ni yang pagi tadi. Punyalah mengantuk abang pagi tadi. Ni kali kedua dia ngantuk nak g sekolah. Hari isnin hari tu kelakar, aku dah siap2 pakailan baju dia, suruh g bekpes boleh dia g baring kat sofa. Bila aku suruh bangun dia cakap abang bukan nak tido, abang nak rehat je...padahalllll meleleh air liur kat pipi!

Ni gambar pagi tadi.



Comel anak ai...sebijik macam bapanya! Kalau mengantuk, mana2 pon boleh.......opppsss, bapanya kalau gini gaya tidonya langsung tak comel!!!

Belum siap betulkan baju dia dah macam ni...lama gak aku biarkan dia tido macam ni. Lepas tu aku bangunkan dia, suruh bekpes, dia sambung tido kat sofa tu plak. Terpaksa aku pakaikan kasut, stoking kat situ. Dia hulur je kaki sambil mata pejam!

Dah kena kejar ngan papa baru ok. Sikat rambut siap bergel...hahaha...taim ni anak dara kecik aku tengah kerjakan lipstik aku kat bilik....huwaaaa......

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!