Friday, March 25, 2011

Nak Beli Botol Susu Branded!

Sana sini mak2 bercakap pasal botol susu BPA free. Aku pun kalut gak la duk mengoogle pasal nih...Tiga2 anak aku masih guna botol susu (apa punya mak nih!), setiap seorang mesti ada sekurang2nya dua botol susu....huhu...ada suggestion tak botol susu apa yang BPA free ni yg murah2??? ekekeke, maklum la pendapatan tak seberapa, tak boleh beli botol susu mahal & branded! Sejak isu ni keluar, macam2 brand aku dengar, dan mula la sekeliling aku mewarwarkan nak beli botol yg macam mana utk anak masing2...aku? Tak mao layan benda2 macam tu..hehe (i tak mampu macam dia org).
Tingggg....ni la masanya nak ajar abang tak guna botol susu time minum susu!
Abang - abang dah nak masuk 4 tahun, minum susu guna cawan, ek...nanti nak g skul tak kan nak bawa botol susu kot! Nanti mama papa beli botol air yg ada gambar MC QUEEN, ya..CikNoli pun boleh beli gak!

Kenapa tetiba perut rasa sakit nih? Lunch tadi makan nasi ngan supsayurdanikankembungbakar je pon! huhu...ke sebab bendalah yang tak lekang dek panas, tak lapuk dek hujan ni......

masih sedap!!!

Super Ring!!!! 30 sen sajork!
Itu saja, tak ada penutup.....bye....

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!