Wednesday, March 30, 2011

Kepala Harimau Punya Pasal

Baru semalam aku buat n3 pasal MARAH, malamnya tak semena2 aku jadi PEMARAH. Malam aku malam tadi lebih kepada geram, cuak, risau dan sebagainya yang membolehkan aku tak lalu makan (nasib baik kejadian tersebut selepas aku dah makan).

Alkisahnya malam td MrCho nak cash deposit duit gaji kami berdua ke dalam akaun BANKCAPBULANLIMA aku. Duit gaji kami dari akaun bank lain, keluarkan semua then masukkan ke akaun BULANLIMA aku tuh…Tujuannya biarlah rahsia. Adalah sebabnya kenapa berlakunya perpindahan tersebut, bukan suka2 keluarkan dari akaun sana, masukkan ke akaun sini.

Bila dah campur duit gaji kami berdua, so, jumlahnya dah menjadi ribu la(org lain x heran pun)…Duit tu kami nak gunakan untuk bayar segala hutang-piutang dan juga belanja harian…
Urusan semua tu MrCho yang buat aku ngan anak3 dlm kete. Dalam 15 minit macam tu dia datang ke kete, ambik hp patah balik ke bank…aku dah cuak, mesti ada problem…lama gak dia mundar mandir sambil menelefon tuh…bila dia dtg aku terus tya, katanya, “bankbulanlima ni memang suka myusahkan org, dr dulu abg memang tak suka bankbulanlima ni…bla..bla..bla….” (sambil marah).

Dipendekkan cerita, rupa2nya masa dia masukkan duit dalam mesin ATM tu, dah masuk duit, mesin hang, terus keluar kt skrin OUT OF SERVICE…..WE’RE SORRY….huhu gigil kepala lutut member..dh call customer service buat report, ktanya kena tunggu 5 hgga 7 hari baru duit akan dikreditkan ke akaun aku….haaaaaa?????? Nk stop kat sini sajalah, jantung dh berdegup kencang ni, kang x pasal2 balik ptg kang aku pakat ngan MrCho g bakar bankcapbulanlima kat tempat aku tuh!!!!

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!